5 Visitor Messages

  1. View Conversation
    Hi buddy, what I did here is for the benefit of both, rest assured, because I made this page strong for both you and me, so please do not do anything special. Thank you.
  2. View Conversation
    سوم ، شما باید این کاتالوگ برجسته را با یک چاپخانه حرفه ای چاپ کنید. برای انجام درست کار ، اینجا را بررسی کنید. QINPrinting یک شرکت چاپ افست حرفه ای با قیمت واقعی مقرون به صرفه است! ما نه تنها راهنمایی برای کمک به شما در ایجاد کاتالوگ کامل خود ارائه می دهیم ، بلکه در مراحل چاپ شما را راهنمایی خواهیم کرد. تا دقیقاً به آنچه برای طراحی کاتالوگ و چاپ میخواهید برسید. شما کیفیت ما را دوست خواهید داشت و کسب و کار یا سازمان شما هر ساله با سرعت به سمت ما باز می گردد.
  3. View Conversation
    در واقع ، می توانید فواید بی شماری را که چاپ کاتالوگ می تواند برای شما کسب کند ، مشاهده کنید. یک کاتالوگ با ظاهری حرفه ای می تواند معادل مشتری های بیشتر و سود بیشتر یک شرکت باشد. هنگامی که به طور ماهرانه چاپ می شوند ، مطمئناً می توانند مشتریان جدید را به دلیل هدف عالی آن فریب دهند. مصرف کنندگان می توانند به اطلاعات موجود در کاتالوگها که باعث افزایش فروش برای شما می شوند ، دسترسی سریع داشته باشند. برعکس ، اگر ظاهر و کیفیت چاپ کاتالوگ شما نامرغوب یا غیرحرفه ای باشد ، ممکن است به سطل آشغال ریخته شود. بنابراین اکنون بهترین چاپخانه را برای کاتالوگ 2019 خود انتخاب کنید!
  4. View Conversation
    دوم ، اگر شما طراح خود را دارید ، لازم است که طراح از نرم افزار InDesign برای سازماندهی عکس ها و اطلاعات خود به شکلی جذاب استفاده کند. اگر طراح ندارید ، الگوهای رایگان ما ممکن است به شما کمک کنند. این به سهولت روند چاپ کمک می کند. اگر هیچ زحمتی نمی خواهید ، ما از همکار طراح حرفه ای خود می خواهیم کار طراحی را برای شما انجام دهد!

    سوم ، شما باید این کاتالوگ برجسته را با یک چاپخانه حرفه ای چاپ کنید. برای انجام درست کار ، اینجا را بررسی کنید. QINPrinting یک شرکت چاپ افست حرفه ای با قیمت واقعی مقرون به صرفه است! ما نه تنها راهنمایی برای کمک به شما در ایجاد کاتالوگ کامل خود ارائه می دهیم ، بلکه در مراحل چاپ شما را راهنمایی خواهیم کرد. تا دقیقاً به آنچه می خواهید برسید. شما کیفیت ما را دوست خواهید داشت و کسب و کار یا سازمان شما هر ساله با سرعت به سمت ما باز می گردد.
  5. View Conversation
    موارد چاپ کاتالوگ شما
    ابتدا باید تصاویر محصولات خود را جمع آوری کنید. برای گرفتن عکس با کیفیت بالا یک عکاس حرفه ای پیدا کنید ، تصاویر باید حداقل 300 dpi باشند. جمع آوری تصاویر با کیفیت بالا ممکن است مهمترین قسمت در روند چاپ کاتالوگ باشد. اگر تصاویر شما از کیفیت بالایی برخوردار نباشند ، به مشتریان خود درک خوبی از محصولات یا تصویر شرکت خود نمی دهید. به یاد داشته باشید ، یک عکس خوب هزار کلمه ارزش دارد.
    برای اطلاعات بیشتر در مورد تصاویر به صفحه عکاسی صنعتی مراجعه کنید.
Showing Visitor Messages 1 to 5 of 5
About abajep

Basic Information

About abajep
Location:
Юрьевец
Interests:
волейбол, флагов
Occupation:
Метеоролог
Gender:
Other
Sub Voted:
N/A

Contact


This Page
http://phudeviet.org/forum/member.php?33346-abajep.html&s=e681b5f262990456044ca3eb7a1be6f7
Instant Messaging

Send an Instant Message to abajep Using...

Statistics


Total Posts
Total Posts
0
Posts Per Day
0
Visitor Messages
Total Messages
5
Most Recent Message
11-25-2020 12:40 PM
Total Thanks
Total Thanks
0
General Information
Last Activity
11-14-2020 09:24 AM
Join Date
11-14-2020
Referrals
0
No results to display...
No results to display...
No results to display...